TAKING EXTRA CARE,

WHILST DOING YOUR HAIR.

TAKING EXTRA CARE,

WHILST DOING YOUR HAIR.

_W0A8888.jpg

COVID-19

SALON VOORZORGSMAATREGELEN

Graag vragen we je van te voren rekening te houden met de volgende richtlijnen in onze salons:

1.  Registratie van ieder kappersbezoek met contactgegevens is verplicht.
 

2.  Het dragen van een mondkapje in de salon is voor zowel onze medewerkers als onze klanten verplicht. Met het oog op het milieu vinden we het fijn als iedereen een eigen, stoffen mondkapje draagt, maar natuurlijk hebben alle Rob Peetoom salons ook niet-medische papieren mondkapjes beschikbaar.
 

3.  Bij klachten zoals verkoudheid, hoesten, verhoging of verlies van reuk of smaak, verzoeken wij je vriendelijk thuis te blijven en een nieuwe afspraak in te plannen over 2 weken.
 

4.  Ook wanneer een gezinslid of huisgenoot klachten heeft, verzoeken wij je om de afspraak te verzetten.

5.  Wij verzoeken je vriendelijk alleen naar de salon te komen om het aantal mensen in de salons te beperken. Jonge kinderen of mensen   met een beperking of handicap mogen uiteraard begeleid worden bij een afspraak.

 

6.  Houd ten alle tijden 1,5 meter afstand van andere klanten en medewerkers.

7.  Desinfecteer je handen direct bij binnenkomst, net als onze medewerkers regelmatig doen. 

8.  We vragen je jouw jas zelf op te hangen of mee te nemen naar je stoel.

9.  We schudden even geen handen en communiceren zo veel mogelijk via de spiegel.

10.  We desinfecteren regelmatig alle oppervlaktes en apparatuur. Tools zoals scharen reinigen we na ieder gebruik.

11.  Linnengoed, zoals handdoeken en kapmantels, worden na iedere klant vervangen en gewassen.

12.  Ten slotte, vragen we je om vooral op tijd te komen, zodat we het aantal bezoekers in de salon kunnen blijven reguleren.

COVID-19

PRECAUTIONARY MEASURES

 

We kindly ask you to consider the following guidelines before you visit our salons: 

1.  Registration of your salon visit is mandatory.

2.  Wearing a face mask in the Rob Peetoom salon is mandatory for both our employees and our customers.
To reduce waste, we'd like you to wear your own fabric face mask, but of course, we have disposable masks available for every visitor. 


3. If you have any symptoms, such as a sore throat, coughing or sneezing, fever, or no smell or taste,  we kindly ask you to reschedule your appointment.

4.  We also kindly request that you reschedule the appointment if a family member or housemate has these symptoms. 

5.  Please be so kind to come to our salon alone. Young children or people with disabilities are allowed to bring a chaperone of course.


6.  Keep a 1,5-meter distance from our other Stylists and clients at all times.

7.  Be so kind as to sanitize your hands upon arrival, as our Stylists do every hour.

8.  You can either take your coat and bag to your chair or hang it in our cloakroom.

9.  We still don't shake hands and communicate through the mirror as much as possible. 

10.   We keep our facilities fully sanitized (as always, but extra) and disinfect our tools after every client.


11.  A fresh, new set of towels and a hairdresser cape is waiting for every client.

12.  Last but not least, we would like to ask you to be on time to regulate the number of people in our salons as much as possible.

_W0A9156.jpg

SUBSCRIBE TO OUR NEWSLETTER

 

 

 

 

TERMS & CONDITIONS           SHIPPING & RETURNS        PRIVACY POLICY

 

    

© 2021 by Rob Peetoom Management B.V.